En gammal förening med ny hemsida

IdrottOnline, en tjänst som Riksidrottsförbundet länge erbjudit och erbjuder alla sveriges föreningar gratis har länge innehållt en del där vi och många andra föreningar har sina hemsidor. I början av året, kommunicerade RF att den tjänsten för hemsidor kommer att upphöra fr om 31/12/2022.

Pga det har vi, liksom alla övriga tusentals föreningar, letat alternativ och lösningar för en ny hemisda. Här är den nu! Tyvärr inte längre gratis vilket var en av de stora fördelarna med den gamla tjänsten, men förhoppningsvis en bättre hemsida med fler och nya möjligheter för vår förening att växa i.

Lämna gärna en kommentar vad ni tycker, gilla eller ogilla sidan. Vi hoppas att detta ska mynna ut i en mer interaktiv hemsida där ni, besökare - medlemmar som icke medlemmar, ges mer plats och visa vad ni tycker.