Vårens nybörargrupp med ESCRUNNERS

Vårens nybörjargrupp med ESCRUNNERS startar 7 mars. Gör löpningen till en vana tillsammans med andra.

Anmäl dig idag via denna länken!

Är du nybörjare och vill komma igång med löpningen? Vi hjälper dig att lyckas! I vår löpgrupp #ESCRUNNERS "börja spring" startar vi i lugnt tempo så alla hänger med och övar samtidigt in rätt teknik från början.

Under 10 tisdagar kl 18:00, med start 7 mars kör vi en "börja spring" grupp där du kommer få testa på allt från korta intervaller till längre tröskelintervaller, utmanas i backe samt springa i skogen. Dessutom kommer vi ha stort fokus på löpteknik!
Vi varvar jogg med gång och du kommer få mycket tips, råd och pepp för att komma igång med löpningen. Alla pass skiljer sig åt och har olika syften som gör att det blir en stor variation på passen. Tillsammans med andra blir det dessutom mycket lättare att få löpningen till en vana.

Börja spring gruppen passar dig som är helt nybörjare eller som haft ett längre uppehåll och som nu vill komma igång med löpningen. Alla pass leds av tränare utbildad och certifierad via Svenska Friidrottsförbundet.

Välkomna

0 av 0 gillar detta