Spring Hallarydsloppet Annandag Påsk

I vanlig ordning, och enligt tradition springer vi Hallarydsloppet Annandag Påsk, den 10 april. Hallaryds IF hälsar oss välkomna och vi subventionerar hela startavgiften för ni medlemmar som vill springa.

Fullständing information om loppet hittar ni på dess hemsida. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anmälan gör ni till Bertil B senast 3 april. Skicka Namn, födelseår och klass till bertil.burman@telia.com alternativt SMS till 0702116451. Vi påminner om våra regler gällande sponsring av startavgift här.

Hallarydsloppet är ett lopp för alla, från de allra yngsta till de allra äldsta. För de riktigt små barnen finns en runda på 1,3 km. För de något äldre finns en fin skogsrunda på 3,35 km som också går att promenera för den som så önskar. Loppets huvudklass är 21 km lång.

Behöver ni samåkning? Skriv i kommentarerna nedan