• DM/VDM i Halvmaraton Karlshamn

Se hit löpande medlemmar!
  • Nu startar cykelsäsongen

1 april kl 10 startar vi upp 2024 års cykelsäsong!
    Själva cykelrundan blir en klassisk Virestad Runt (45 km) i lugnt tempo samt en kortare runda också i lugnt tempo. Vi samlas 10 min innan start framför Kommunhuset.
  • 1:a och 2:a plats på Skövde 3-timmars

Årets tävlingspremiär för våra distanslöpare blev Skövde 3-timmars, där Marie Blomster Petersson vann K35 på 35,31km (tvåa totalt), hennes första tävling för ESC. Anders Frick vann M55 på 28,27km (11 totalt). Anders övergång och klubb-byte till ESC var dock inte klar vid detta loppet. En bra och kul start på tävlingssäsongen! Grattis!Nästa lokala lopp? Hallarydsloppet 1 april! Anmäl dig till Bertil senast 25 mars. Se inlägg här
  • Anmälan till Hallarydsloppet

Löpande medlemmar!Dags för årets första lopp! Hallarydsloppet 1 april 2024. Vi subventionerar startavgiften för alla medlemmar. Du anmäler dig till Bertil via tel 070-2116451 eller mail bertil.burman@telia.com senast 25 mars. Uppge namn, adress, klass och födelseår. Fullständig infomation på hallarydsloppet.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.Vi samåker från Klöxhultsskolans parkeringsplats 09.45.

Prenumerera på händelser

Hantera prenumeration