Sponsring startavgifter

Vi subventionerar eller sponsrar startavgifter för våra medlemmar i olika tävlingar och motionslopp. Dessa lopp kan du som medlem delta i gratis eller till subventionerade priser. Eftersom många lopp och tävlingar har olika regler ber vi er medlemmar att hålla er uppdaterade om vilka regler som gäller för anmälan för respektive anmälan efterhand som de annonseras av oss här på hemsidan.

Följande regler gäller

• Du måste vara betalande medlem. Du kan således inte delta först och bli medlem i efterhand. Du blir i dessa fall återbetalningsskyldig.
  • ESC ersätter inte efteranmälningsavgifter.
  • Det är inte tillåtet att låta arrangören fakturera ESC utan att vi kommunicerat detta.
  • Om ni anmäler er och inte kommer till start har ni betalningskyldighet för den kostnad som ESC har betalat in
  • Vi ser helst att ni springer i klubbens tävlingskläder även om arrangören inte kräver det
  • Ni deltar och representerar Elmhults Sport Club. Det är alltså inte tillåtet att springa för annan klubb, företag eller förening i samband med sponsringen.

Publicerad: 2022-07-04

Senast uppdaterad: 2022-10-25